![]() |
![]() |
![]() |
Do klientów FM Logistic dołączyła firma HJ Heinz Polska. W ramach zawartego kontraktu operator będzie obsługiwać 100% wolumenów tego znanego producenta FMCG.
Rozpoczęcie współpracy z Heinz w Polsce wpisuje się w globalną strategię Grupy FM, dotyczącą długofalowego rozwoju i poszerzania partnerstwa z klientami, będącymi globalnymi producentami żywności. Współpraca ta umacnia pozycję naszej firmy, jako strategicznego partnera w segmencie rynku dóbr szybko zbywalnych oraz potwierdza ugruntowaną pozycję firmy w roli wiodącego operatora logistycznego dla branży FMCG, zarówno w Polsce jak i w Europie - skomentowała Magdalena Lubańska dyrektor transportu w FM Logistic Polska. Załadunki dla tej operacji odbywać się będą w Pudliszkach, a dystrybucja prowadzona będzie na terenie całego kraju.
Firma Heinz wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych gdzie została założona w 1869 r. Obecnie ma fabryki na sześciu kontynentach w ponad 200 krajach i oferuje 5,7 tys. produktów. W marcu zapowiedziano fuzję Heinz i Kraft Foods Group. W momencie, w którym dojdzie ona do skutku, połączone firmy staną się piątym w kolejności największym globalnym koncernem, operującym na rynku żywności. W Polsce firma pojawiła się w 1994 r. jako importer, a od roku 1997, po zakupie fabryki w Pudliszkach, nastąpił jej dalszy rozwój, już jako wytwórcy.
FM Logistic od prawie 20 lat tworzy w Polsce rozwiązania dedykowane obsłudze wymagającej branży dóbr szybko-zbywalnych. W tej chwili obroty z tego sektora stanowią 33% w portfelu operatora. Kolejne 35%, pochodzi z obsługi sieci handlowych.